Praktische zaken › Interzorg

Praktische zaken

Wij denken in mogelijkheden, niet in beperkingen. Maar uiteraard is er ook wet- & regelgeving waar we ons aan moeten houden. Een aantal praktische zaken is daarom goed en prettig voor u om te weten wanneer wij – u, uw naasten en de medewerkers van Interzorg – met elkaar gaan samenwerken.

Al deze informatie vindt u in dit overzichtsdocument. Daarin komen de volgende thema’s aan bod:

  • Klantencentrum – voor het eerste contact
  • Indicatie – wij vragen hem (desgewenst) voor u aan
  • Wat wij met uw gegevens doen
  • Geldig identiteitsbewijs
  • Uw contactpersoon/wettelijk vertegenwoordiger
  • Eigen bijdrage
  • Revalideren of (kortdurend) herstel
  • Algemene voorwaarden & zorgovereenkomst
  • Behandelend arts
  • Persoonlijk begeleider
  • Uit voorzorg – check op resistente bacterie
  • Reanimatie
  • Uw appartement of kamer
  • Hoog-laag bed
  • TV, telefoon & internet
  • De was & schoonmaak
  • Verhuizing
  • Verzekeringen
  • Wat te doen bij brand of andere calamiteiten?
  • Belangenbehartiging & klachtenregeling

Ondanks dat we met wetten, regels en procedures te maken hebben, zijn ze voor ons niet leidend. Samen met u maken we de afweging tussen wat nodig is en wat kan.

Zorgovereenkomst

Hieronder vindt u de zorgovereenkomst met bijzondere modules: