Zo ziet ons sollicitatieproces eruit!
Heb je een vacature gevonden waar je blij van wordt? Dan ben je vast ook nieuwsgierig wat er gebeurt nadat je gesolliciteerd hebt. Hieronder zie je precies wat je kunt verwachten – stap voor stap.
Stap 1: Jij solliciteert
Leuk dat je interesse hebt! We kijken ernaar uit om je te leren kennen! Klik op de knop ‘solliciteren’, vul je gegevens in en stuur je cv en motivatie mee. Succes!
Stap 2: Recruitment bekijkt jouw sollicitatie
Wij duiken in jouw verhaal. Zodra jij op de verzendknop hebt geklikt, gaan onze recruiters aan de slag. We lezen met aandacht je cv en motivatie en soms bellen we je voor wat extra info. Zien we een mogelijke match? Dan sturen we je sollicitatie snel door naar de manager.
Stap 3: De manager kijkt of het klikt
Past jouw profiel bij het team? De manager kijkt (samen met collega’s) of jouw profiel goed aansluit bij de rol en het team. Is het een ja? Dan nodigen we je uit voor een kennismaking. Dat doen we het liefst zo snel mogelijk. Staat er bij de vacature een specifieke sluitingsdatum? Dan hoor je uiterlijk binnen 7 werkdagen na die datum van ons.
Stap 4: We maken kennis
Tijd om elkaar beter te leren kennen. Je gaat in gesprek met de manager en vaak ook met toekomstige collega’s. We zijn benieuwd naar jouw verhaal, ervaring en motivatie – en natuurlijk vertellen we ook meer over ons.
Stap 5: Vervolgstap of meeloopmoment
Nog iets meer van elkaar weten. Afhankelijk van de functie en het eerste gesprek volgt soms nog een tweede gesprek of bijvoorbeeld een meeloopmoment. Zo krijgen we samen een goed beeld van de samenwerking.
Stap 6: Je ontvangt een aanbod
Zijn we allebei enthousiast? Dan plannen we een arbeidsvoorwaardengesprek. We bespreken de voorwaarden en kijken samen naar een goede startdatum.
Stap 7: Contract & klaar!
We zorgen dat alles netjes geregeld wordt. Je ontvangt een mail met inloggegevens voor Mijn Interzorg (inlogomgeving voor nieuwe medewerkers). Hier staat een digitaal contractvoorstel voor je klaar, met daarin de afspraken die je met je toekomstige manager hebt gemaakt. Ben je akkoord? Dan vragen we je om via Mijn Interzorg een aantal aanvullende gegevens in te vullen, zoals je IBAN, diploma’s, geldig ID en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Zodra alles compleet is, ontvang je via het portaal de definitieve arbeidsovereenkomst én een handige welkomstbrochure met alle informatie voor een goede start.
Stap 8: Welkom nieuwe collega!
Fijn dat je er bent - je avontuur bij ons begint nu echt. We zorgen voor een warm welkom op je eerste werkdag. Je maakt kennis met je team, krijgt uitleg over je werkomgeving én we bekijken samen wat je nodig hebt om goed te starten.
Je volgt sowieso onze online onboardingsmodule ‘INNwerken’. Daarnaast organiseren we elke eerste donderdag van de maand een INNwerkbijeenkomst op het Servicecentrum. Daar ontmoet je andere nieuwe collega’s en kun je al je vragen stellen. Na 100 dagen is er een terugkomdag waarop we graag jouw eerste ervaringen horen. Zo leren we van elkaar en groeien we samen verder. Verder krijg je ook toegang tot meer dan 350 online trainingen én onze digicoaches staan voor je klaar om je wegwijs te maken in onze digitale processen en tools.